(Android/iOS) Pixel Gun 3D - Battle Royale cheatcode vergroot je uithoudingsvermogen
Feb 15, 2022 17:42:42 GMT 7
Post by hisjewilapo on Feb 15, 2022 17:42:42 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pixel Gun 3D - Battle Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pixel Gun 3D - Battle Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheatcode vergroot je uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Pixel Gun 3D - Battle Royale 2022 version ▞▞▞
De game vereist slechts een klein beetje vaardigheid om iedereen in de lobby te vernietigen vanwege alle wapens, huisdieren en gadgets die spatschade oplopen. Corrigeer dit a.u.b.
Ilĺkkkkkkkkkķkkkkkoooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkķkkkkkkkkoooookkk
Dit spel was goed. Nu is het gewoon fatsoenlijk vanwege de vele problemen die deze game heeft. Kun je, idk, ze allemaal repareren? Ga naar het Noobites-kanaal en bekijk zijn video over wat er moet worden opgelost en begin eraan te werken. Ik wil niet dat dit spel helemaal uitsterft. Wat ik bedoel om alle problemen op te lossen, is om elk wapen opnieuw in evenwicht te brengen. Voeg voor de verandering nieuwe inhoud toe die origineel is. Voeg pregame-lobby's toe. Beter het spel optimaliseren. Verwijder vaste vertraging voor veel wapens. Maak de beloningen beter, en meer.
Het spel is geweldig, maar het is een beetje betalen om te winnen en degenen die wel betalen krijgen een voordeel ten opzichte van degenen die dat niet doen
Deze game is goed, maar spelers zijn erg sterk, ik ben gewoon level 53 en iedereen krijgt een pixelpas en ik ben altijd gestorven, mijn naam is TOXIC GODZILLA. Ik hoop dat deze game beter zal zijn
Om de een of andere reden crasht mijn spel constant en weigert het te werken. Ik ben dol op het spel, dus ik zou heel graag willen dat het spel werkt als ik het open
Ik speel vandaag pixel gun 3d, maar ik zou willen dat er een helikopter in beslag koninklijk en meer wapen zoals heksenjager.
Ik vond dit spel altijd leuk, maar nu probeer ik het elke keer weer te spelen. Het wordt altijd afgebroken en ik kan niet spelen
Ik speel dit spel sinds ik 8 was, nu ben ik 13. Dit spel is nog steeds net zo leuk als voorheen, er is veel veranderd, maar dit spel brengt nog steeds veel plezier voor mij en andere spelers, bedankt pixel gun 3d 👍🥰♥️
ik kan niet linken naar mijn oude account, kun je me alsjeblieft helpen
Mijn account is geblokkeerd op mijn i-pad, repareer het in OP
Ik heb al besloten om mijn recensie opnieuw te wijzigen om ook echt over de positieve punten te praten. Speel het spel sinds 2018, sommige zijn verbeterd en andere niet zo veel. Er zijn regelmatige gebruikersinterface- en inhoudsupdates en een heleboel herwerkingen. Ik haatte de Pixel Pass toen deze voor het eerst werd uitgebracht, maar nu zijn thema-uitdagingen beter uitvoerbaar voor normale mensen. Het nieuwe toernooi voelde te hard aan, maar is wat toegankelijker geworden. Het spel is echter over het algemeen een soort van Pay-to-win. Zoals Dev Armor en Ultimatum in kratten.
Een heel goed spel, maar het kost VEEL ruimte
Geweldig spel en zo, na jarenlang spelen plezier gehad met het maken van herinneringen. Maar waarom nu zoveel pop-ups? Vroeger, toen de game SLECHTS 500 MB was, opende ik de app om meteen in actie te komen... Nu open ik de game 'verdrievoudigd in grootte+' om pop-up na pop-up na pop-up te zien enz. Wat me ook doet zeggen dat dit spel lijkt nu vrij langzaam te laden en het hele spel voelt onhandig aan. Een ander nadeel is dat het verder is gegaan in betalen om te winnen.
de update kost te veel MB ik kan hem niet doen!😡😡😡😡😡
betaalde € 3,00 voor een aanvalsmachinegeweer maar kreeg niets! had een e-mail naar hen gestuurd en kreeg niet eens een prullenbak als antwoord
Stom Stom maar het leuk vinden Ik wil graag een
Het is een goed spel, maar het probleem met mijn account is dat ik zonder reden 500 edelstenen ben kwijtgeraakt, los die bug op
Mijn vingernagels doen pijn. Mijn personage heeft geen kruimelige teennagels. Ook toen ik een baby bestelde (leeftijd 3, naam is Gengylungs, heeft 3 ouders, een moeder, vader en zeventien kippen) zei het dat ik je huisadres heb. Het was heel erg bang voor het punt dat ik de mond van mijn katten overspoelde met plas. Bloedrode plas. Het is ook geen drakensimulator zoals de game heet
像素射擊 3D (Pixel Gun 3D) 動作 muni
Pixel Gun 3D - Battle Royale Acțiune xjfd
de mensen die dit spelen zijn niet goed in fortnite anders zou je dat spelen
Maak iets minder je wapens kan verkopen om munten terug te krijgen ik met wapens die meer dan 1000 munten zijn die ik niet gebruik en ik kan die munten zeer goed gebruiken voor nuttige dingen. Wel een topspel ik speel het allemaal een paar jaar en het blijft geweldig
Het is goed, maar het laadt veel te veel seconden. Ik raad aan om het te repareren als het een bug is, want dit is gisteren begonnen
Ik speel dit spel al jaren en het werkte prima. Ik wilde het spel echter uploaden naar mijn Galaxy 21 en om de een of andere reden crasht het de hele tijd. Elke keer als ik probeer te spelen crasht het. Ik weet niet of het de game of de telefoon is.
Pixel gun 3D is het goede
ik was eerste in de houten competitie met 3000 trofeeën na het seizoen ik bleef in de houten competitie, al mijn trofeeën waren op en ik had geen beloningen
Kun je de 2021-versie meenemen omdat ik deze 2022-versie niet leuk vind en je het pistool leuk kunt vinden om het pistool aan te passen aan je huidpersonage, maar je kunt erop bouwen de 2021, alsjeblieft, ik vind de nieuwe niet leuk en breng alsjeblieft de oude terug dingen uit 2021 alsjeblieft, ik vind de nieuwe niet leuk ok je weet dat als je de oude 2021-versie terugbrengt, je meer geld verdient door mensen je spel te installeren en ze zullen dit delen met hun vriend en het zal zich snel verspreiden naar mensen EN REAGEER ALSJEBLIEFT NAAR DIT
Dit spel brengt een leuke twist op de eerste persoon genre en combineert Minecraft stijl graphics samen met leuke en snelle actie van de FPS genre. In deze
Blijft crashen bij opstarten. Crasht bij 90%, daarna bij 95%.
Fotnite volledig te ondersteunen: In iOS Android-systeem, ... Grand Theft Auto 5, Pixel Gun 3D Battle Royale, Sniper 3D Assassin Gun Games, The Walking Dead
We weten allemaal dat aardappelen heerlijk zijn
Het is nog steeds een leuk spel, maar met deze nieuwe update kom ik niet voorbij het laadscherm, het stopt altijd bij 79% en ik raak gefrustreerd omdat ik wil spelen, repareer dit alsjeblieft zo snel mogelijk.
Ik krijg de hele tijd een internetpagina als ik probeer te spelen
Crazy Car Stunts: Car Games Strategia smwq
Ondanks de ruimschootse actie (en een verrassing ergens in de game) gaat Gun & Blood vrij snel vervelen. ... Pixel Gun 3D: FPS Shooter Battle Royale.